طراحی سایت و الکسا
نوشته شده توسط : آرش موسوی

آموزش کار با Alexa

الکسا را در مقالات پیشین آموزش طراحی سایت و آنالیز سایت تعریف کردیم و اهمیت آن را توضیح دادیم. الکسا یک نرم افزار و یا برنامه خاص نیست و در واقع الکسا یک وب سایت می باشد. فعالیت Alexa به این شکل است که اطلاعات ترافیک دیتا را در محیط اینترنتی و هر نقطه ای از دنیا جمع آوری می کند. استفاده از الکسا به دو روش پیش بینی شده است و قسمتی از اطلاعات را می تواند به صورت رایگان با مراجعه به سایت الکسا Alexa مشاهده و با وارد کردن آدرس URL سایت خود از آن استفاده کرد. مهم ترین اطلاعاتی که الکسا به کاربران می دهد این است که در دنیا و نیز در هر کشور و هر دسته بندی چه سایت هایی دارای بیشترین بازدید می باشند. در این نوشتار به آموزش برخی از مباحث الکسا در طراحی سایت خواهیم پرداخت. طراحی سایت،طراحی سایت،طراحی سایت،

پیشینه Alexa در طراحی سایت

الکسا در سال 1996 و تحت عنوان یک شرکت به وجود آمد و چند سال بعد آمازون که احتمالاً کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد توانست شرکت الکسا را خریداری نماید. آمازون نیز یک وب سایت فروشگاهی است که به عبارتی می توان سردمدار و پیشروترین فروشگاه اینترنتی در تمام دنیا به آن لقب داد. آمازون در زمینه فروش کتاب در سراسر جهان توانست شهرت بسیار زیادی را کسب کند. الکسا Alexa در طول این سال ها پیشرفت قابل توجهی داشته و می توان گفت بیش از 40 میلیون سایت هم اکنون در این سایت رتبه بندی شده اند. و بازدید ماهانه ای نزدیک به ده میلیون نفری دارد. تاکیدی که باید باز هم داشته باشیم این است که رتبه خوب در الکسا همواره به این معنا نیست که کلمات کلیدی شما نیز در نتایج گوگل در رتبه های برتر قرار دارند و هر چند می تواند یکی از آیتم های تاثیر گذار باشد اما این مورد بستگی به شرایط دیگری نیز دارد.

طراحی سایت همدان

طراحی سایت همدان برای کسب وکارها ، سازمان ها ، نهادها و شرکت هایی که در  استان همدان و نیز شهرستان های اطراف همدان هستند و می خواهند خدمات طراحی سایت را به واسط حضور در شرکت طراحی سایت و تعامل مستقیم با شرکت به انجام رسانند مناسب می باشد و می تواند بسیار کمک کننده باشد.

طراحی وب سایت همدان ملاک انتخابی از لحاظ بعد مسافتی خواهد بود و می تواند به واسط ارتباط مستقیم و تعامل با شرکت طراحی سایت بتوانند نیاز و خواسته خود را بهتر و دقیق تر بیان نماید و از این رو می تواند موجب گردد که شما در مدت زمانی کوتاه تر بتوانید نیازهای طراحی سایت خود را بیان و نیز عنوان نمایند.طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی سایت تهران،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی اپلیکیشن، سئو سایت،بهینه سازی سایت،تبلیغ در گوگل،طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت در همدان خدمات متعدد طراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، طراحی پرتال ، طراحی اپلیکیشن ، بازاریابی اینترنتی ، طراحی مولتی مدیا و دیگر موارد را شامل می گردد که می تواند خدمات متعدد را برای شما فراهم نماید که موجب فراهم شدن بستری برای طراحی سایت و نیز ورود شما به محیط بازاریابی اینترنتی گردد. شرکت طراحی سایت در همدان می تواند رضایتمندی را به واسط تعامل و گفتگوی مستقیم ایجاد نماید. امروزه طراحی سایت خدمات متعددی را برای شما ایجاد می نماید که می تواند عاملی در جذب مشتری در محیط نت گردد و بستری را بدین منظور برای شما فراهم نماید.

 





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: